петак, 31. август 2012.

Zvanično: Granero novi Policajac



Esteban Granero je stigao u Premijer ligu. QPR dosta uložio u tim ovog leta. Pojačanja uglavnom iz najjačih klubova.


QPR ne staje. Novo pojačanje je stiglo na Loftus Roud. Ovog puta iz Real Madrida.

Novi vezista Policajaca je Esteban Granero, fudbaler koji je dres Reala nosio više od 60 puta, a koji će naredne 4 godine provesti na Loftusu.

"Veoma sam srećan što sam ovde. Obožavam strast sa kojom Englezi gledaju fudbal, a znam da su navijači QPR-a među najboljima.

Siguran sam da će QPR nastaviti da napreduje i da ću biti deo sjajne budućnosti kluba. I igrači koji su stigli pre mene su oduševljeni projektom koji se ovde pare. Siguran sam da ćemo postati jedan od najvećih klubova u Engleskoj.
" - izjavio je Granero.

QPR se ovog leta pojačavao uglavnom igračima iz velikih klubova. Stigli su golman Žulio Cezar iz Intera, Koreanac Park i Brazilac Fabio iz Mančester junajteda i Bosingva iz Čelsija.

Нема коментара:

Постави коментар