субота, 1. септембар 2012.

Esijen: "Murinjo mi je kao otac"



Novi fudbaler Real Madrida Mikael Esijen rekao za svog bivšeg i sadašnjeg trenera Žozea Murinja da mu je kao otac.
Prelazak Esijena iz Čelsija u Real Madrid na pozajmicu bio je "bum" poslednjeg dana letnjeg prelaznog roka.

Fudbaler iz Gane je u svojoj prvoj izjavi u Madridu rekao da mu je veoma drago što je ponovo u timu koji vodi Žoze Murinjo.

Mikael Esijen Portugalca gleda kao rođenog oca.

"Kada me je pozvao rekao sam mu da želim da igram za Real Madrid. Odmah sam prihvatio njegovu ponudu",
 rekao je Esijen.

"Moja želja je da igram i kada me je otac (Murinjo) pozvao bio sam presrećan", dodao je Esijen.

"Jedva čekam da sve počne i da uživam u fudbalu", zaključio je fudbaler iz Gane.

Murinjo je trenirao Esijena još dok je vodio londonski Čelsi.

Нема коментара:

Постави коментар